اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار به درخواست آستان قدس رضوی 

اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار به درخواست آستان قدس رضوی 

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت به درخواست مرکز آوای رضوان آستان قدس رضوی اقدام به اجرای زنده و خیابانی سرود کرد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت به درخواست مرکز آوای رضوان آستان قدس رضوی اقدام به اجرای زنده و خیابانی سرود کرد.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت افزود: از آنجایی که این گروه سرود یکی از ۲۰ گروه سرود در سطح کشور است که به دعوت مرکز آوای رضوان آستان قدس رضوی در ایام ولادت و شهادت امام رضا علیه السلام در صحن های رضوی اجرای سرود دارد این بار نیز به درخواست این مرکز، هم زمان با آغاز ماه رمضان سرود خیابانی اجرا کرد.

وی بیان کرد: عصر امروز قرار بود ۲ سرود توسط بچه های گروه سرود شهید پایدار در سطح شهر جیرفت اجرا شد که هر کدام از این سرودها در مدح امام رضا علیه السلام بودند اما با توجه به برخی مشکلات موفق شدیم یکی از اجراها را نزدیک غروب و دیگری را پس از افطار اانجام دهیم.


عباس زاده ابراز کرد: سرود های «ای صفای قلب زارم» و «کبوتر غریبم» در میدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهار راه بسیج این شهر اجرا شده و مورد استقبال رهگذران قرار گرفتند.


وی عنوان کرد: بچه ها از ۲ روز قبل با تمرین های مداوم سعی کردند تا امروز بهترین اجرا را به نمایش بگذارند و دل و قلب مردم را متوجه امام رضا علیه السلام کرده و از راه دور به زیارت حضرت ببرند.

عباس زاده در خاتمه یادآور شد: گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت، بچه های با استعدادی دارد اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی، در تولید نماهنگ با مشکل هستیم همین جا از همه متولیان فرهنگی شهرستان جیرفت استدعا دارم برای رشد و پیشرفت این گروه سرود به ما کمک کنند چرا که گروه سرود شهید پایدار به هر موفقیتی که دست یابد، افتخاری برای شهر جیرفت است.

پایان پیام/ 586